W drugim tygodniu września odbyło się trzecie Śniadanie Biznesowe dla Klientów MHC Mobility w 2022 roku. Tematem przewodnim spotkania były rozwiązania wspierające optymalizację floty w trudnych czasach.
Wrześniowe Śniadanie Biznesowe jest trzecim spotkaniem z zaplanowanego cyklu na 2022 rok. Spotkania te mają na celu przekazanie Klientom MHC Mobility aktualnej wiedzy dotyczącej zagadnień, które są w obecnym czasie najistotniejsze na rynku wynajmu i automotive, a także doskonałą okazją na nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych.
Temat przewodni trzeciego spotkania dotyczył rozwiązań wspierających optymalizację floty w trudnych czasach. Jako pierwszy, swoją prelekcję dotyczącą nowości w obecnej ofercie produktowej i strategii marki Hyundai wygłosił Pan Witold Skolasiński, Fleet Sales Deputy Manager. Opowiedział on także o systemach bezpieczeństwa, które dostępne są w pojazdach marki, a także o dostępności modeli, którymi najczęściej zainteresowane są firmowe floty. Tuż po prelekcji marki Hyundai, temat monitoringu i telemetrii pojazdów przybliżył Pan Kamil Jakacki, Sales Director Cartrack Polska, czyli firmy będącej dostawcą usługi FleetConnect. Opowiadał on o starannie opracowanemu oprogramowaniu, które pozwala głębiej zagłębić się w operacje, uzyskać wgląd w procesy i gwarantuje zwiększenie wydajności, produktywności i oszczędności we flocie. Ostatnim prelegentem spotkania był Pan Maciej Rajca, szef instruktorów Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara. Przybliżył on uczestnikom śniadania biznesowego korzyści, które niosą za sobą szkolenia doskonalenia techniki jazdy kierowców flotowych. Prelekcja Pana Macieja była poprzedzona krótkim nagraniem przygotowanym przez Tomasza Kuchara z pozdrowieniami dla uczestników spotkania.
Obecni na wydarzeniu Klienci mieli możliwość nie tylko wzięcia udziału w dyskusji dotyczącej przewodniego tematu spotkania, ale także bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami MHC Mobility: Tomaszem Piekarskim, Chief Commercial Officer CEE, Karolem Staniaszkiem, Head of Sales Commercial Vehicles, Pawłem Jańskim, Business Manager STR i Rafałem Nogą, Head of Sales PC.
Spotkaniu w hotelu Intercontinental towarzyszyła również ekspozycja dwóch pojazdów marki Hyundai: elektrycznej e-KONY i hybrydowego TUCSONa. Na koniec Śniadania Biznesowego każdy uczestnik otrzymał upominek wraz z dostępnym wydaniem autorskiego magazynu motoryzacyjnego MHC MOBILITY Magazine, a także prezentem od marki Hyundai.
Wrześniowe śniadanie biznesowe dla Klientów MHC Mobility było odpowiedzią na obecną sytuację rynkową, która nie jest w dzisiejszych czasach łatwa, zwłaszcza dla firmowych flot. Postanowiliśmy zebrać dla uczestników spotkania gotowe propozycje rozwiązań, których implementacja umożliwia zwiększenie oszczędności we flocie, a także jej optymalizację na wielu możliwych płaszczyznach - mówi Katarzyna Mikulska-Głowala, Senior Brand Specialist CEE MHC Mobility.
Kolejne spotkanie w luźnej, śniadaniowej atmosferze zaplanowane jest na grudzień tego roku.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!
Partnerem wrześniowego śniadania biznesowego była firma Hyundai Motor Poland.