Kariera

Dołącz do zespołu MHC Mobility!

Jesteśmy jednym z liderów wynajmu długoterminowego w Europie, a naszą pozycję zawdzięczamy ambitnym ludziom z innowacyjnym spojrzeniem na temat mobilności. Wartości, które wyznajemy, sprawiają, że jesteśmy Wyjątkowym miejscem pracy i chcemy, by każdy nasz Pracownik czuł się wyjątkowo. 

Oto, dlaczego warto, byś dołączył do naszego Zespołu:

  • Jesteśmy stabilną finansowo organizacją i jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup na Świecie, co zapewni i Tobie stabilność oraz możliwość rozwoju.
  • Dzięki skali działania MHC Mobility możesz uczestniczyć w realizacji unikalnych projektów w branży motoryzacyjnej.
  • Dla nas najważniejsi są ludzie: pomagamy wytyczać ścieżki kariery i nieustannie wspieramy rozwój zawodowy naszych Pracowników.

Zobacz aktualne oferty pracy

Jak wygląda proces rekrutacji
w MHC Mobility?

1

Aplikuj

Wybierz interesującą Cię ofertę pracy z listy poniżej, a następnie wypełnij formularz aplikacyjny.

2

Spotkajmy się

Jeżeli Twoje kompetencje oraz doświadczenie zawodowe są zgodne z profilem osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.

3

Otrzymaj informacje zwrotną

Powiadomimy Cię jak najszybciej o naszej pozytywnej decyzji i powitamy w Zespole MHC Mobility.

Członkom Zespołu MHC
Mobility zapewniamy

Kartę Multi Sport
Prywatną opiekę medyczną
Wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
Ubezpieczenie na życie
Kursy j.angielskiego
Szkolenia i warsztaty

Rekrutacje online

ACCOUNT COORDINATOR

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku?
Szukamy właśnie Ciebie! Poszukujemy osoby na stanowisko ACCOUNT COORDINATOR

Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.  Aplikuj już dziś!

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie ofert oraz kalkulacji dla obecnych klientów;
  • Zarządzanie kontraktami Klienta wspólnie z Business Managerem (BM);
  • Koordynowanie reklamacji i wniosków;
  • Realizacja strategii sprzedaży i planu rozwoju wspólnie z BM;
  • Analiza i doradztwo na podstawie raportów flotowych;
  • Kompleksowa obsługa Klienta oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientem;
  • Zainteresowanie branżą automotive;
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży CFM oraz studia wyższe z kierunków powiązanych z zarządzaniem, zarządzaniem flotą lub budową samochodów.

To oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity, m.in. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub przesłanie CV z dopiskiem „ACCOUNT COORDINATOR”  na adres e-mail: kariera@mhcmobility.pl Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ACCOUNT COORDINATOR.

Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku
BUSINESS MANAGER PC
Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku?
Szukamy właśnie Ciebie! Poszukujemy osoby na stanowisko BUSINESS MANAGER PC

Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.  Aplikuj już dziś!

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z Klientami
  • Prowadzenie procesów sprzedażowych/konsultingowych, negocjowanie umów, prowadzenie spotkań opartych na profesjonalnej prezentacji
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów (wyprzedzanie konkurencji) wraz oceną z ryzyka
  • Identyfikowanie, analizowanie i tworzenie szeroko rozumianych możliwości handlowych
  • Tworzenie indywidualnych strategii dla Klientów we współpracy z innymi działami firmy
  • Poszukiwanie najlepszych rozwiązań zapewniających Klientowi szeroko rozumianą mobilność

Nasze wymagania

  • Cechuje Cię proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany rynkowe
  • Uwielbiasz pracę z Klientem, chcesz być przede wszystkim doradcą, a nie sprzedawcą
  • Rozumiesz wartość konsultingowego podejścia do budowania relacji z Klientem tak, aby nadrzędnym parametrem była dla Niego wartość, a nie tylko cena
  • Twoją bardzo mocną stroną są prezentacje handlowe, które dostosujesz do potrzeb danego spotkania
  • Lubisz uczestniczyć we wszelkiego rodzaju wydarzeniach branżowych, podczas których łatwo nawiązujesz nowe znajomości handlowe
  • Znasz język angielski w stopniu min. B2 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami
  • Masz dobrą energię, masz nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji
  • Jesteś osobą zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością
  • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania
  • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
  • Masz doświadczenie w pracy dla branży Automotive lub z łatwością wykorzystasz obecne do tego, aby zostać ekspertem w nowej dziedzinie
  • Myślisz w kategoriach długoterminowych strategii i współpracy

Mile widziane 

  • Doświadczenie w oferowaniu usług dopasowanych do potrzeb Klienta (B2B)
  • Znajomość rynku CFM lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej
  • Pasja do motoryzacji i nowinek technologicznych
  • Umiejętność zarządzania projektami

To oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samochód służbowy marki Premium.
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity, m.in. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premii za osiągane wyniki.
  • Samochód służbowy marki Premium.


Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub przesłanie CV z dopiskiem „BUSINESS MANAGER PC”  na adres e-mail: kariera@mhcmobility.pl Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko BUSINESS MANAGER PC.

Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku

Newsletter

Zapisz się i bądź zawsze na bieżąco z naszą ofertą.
Otrzymuj najświeższe informacje oraz specjalne oferty na wynajem pojazdów i usługi.

Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie. Więcej informacji o cookie. AKCEPTUJĘ