Kariera

Dołącz do zespołu MHC Mobility!

Jesteśmy jednym z liderów wynajmu długoterminowego w Europie, a naszą pozycję zawdzięczamy ambitnym ludziom z innowacyjnym spojrzeniem na temat mobilności. Wartości, które wyznajemy, sprawiają, że jesteśmy Wyjątkowym miejscem pracy i chcemy, by każdy nasz Pracownik czuł się wyjątkowo. 

Oto, dlaczego warto, byś dołączył do naszego Zespołu:

  • Jesteśmy stabilną finansowo organizacją i jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup na Świecie, co zapewni i Tobie stabilność oraz możliwość rozwoju.
  • Dzięki skali działania MHC Mobility możesz uczestniczyć w realizacji unikalnych projektów w branży motoryzacyjnej.
  • Dla nas najważniejsi są ludzie: pomagamy wytyczać ścieżki kariery i nieustannie wspieramy rozwój zawodowy naszych Pracowników.

Zobacz aktualne oferty pracy

Jak wygląda proces rekrutacji
w MHC Mobility?

1

Aplikuj

Wybierz interesującą Cię ofertę pracy z listy poniżej, a następnie wypełnij formularz aplikacyjny.

2

Spotkajmy się

Jeżeli Twoje kompetencje oraz doświadczenie zawodowe są zgodne z profilem osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.

3

Otrzymaj informacje zwrotną

Powiadomimy Cię jak najszybciej o naszej pozytywnej decyzji i powitamy w Zespole MHC Mobility.

Członkom Zespołu MHC
Mobility zapewniamy

Kartę Multi Sport
Prywatną opiekę medyczną
Wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
Ubezpieczenie na życie
Kursy j.angielskiego
Szkolenia i warsztaty

Rekrutacje online

Księgowy / Księgowa

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Szukamy właśnie Ciebie!

Poszukujemy osoby na stanowisko KSIĘGOWY/KSIĘGOWA 

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; 
  • Importowanie faktur zakupowych z systemu operacyjnego i ich weryfikacja pod względem księgowym i podatkowym (VAT);
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami;
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald rozrachunków z jednostkami powiązanymi;
  • Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
  • Uzgadnianie sald księgi głównej z ewidencją analityczną;
  • Aktywny udział w zarządzaniu planem kont i tworzeniu schematów księgowych;
  • Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z PSR i MSR/MSSF;
  • Realizacja czynności w zakresie zamknięcia miesiąca (rezerwy, analizy, weryfikacje, uzgodnienia);
  • Przygotowywanie niezbędnych danych do sprawozdań finansowych oraz materiałów dla audytorów;
  • Udział w projektach księgowo-podatkowych.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość);
  • Co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy w księgowości lub w biurze rachunkowym (pełna rachunkowość);
  • Praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz ustaw podatkowych;
  • Dobra organizacja pracy i duża samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • Zaawansowana obsługa programu MS Excel;
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
  • Mile widziana znajomość oprogramowania księgowego Exact Globe;
  • Mile widziana znajomość MSR/MSSF.

To oferujemy:  

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Dodatkowe benefity, min. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego;
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów.

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub przesłanie CV z dopiskiem „KSIĘGOWY/KSIĘGOWA”  na adres e-mail: kariera@mhcmobility.pl

Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko KSIĘGOWY/KSIĘGOWA. 


Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Doradca Techniczny / Technical Advisor

Miejsce pracy: Wilanów, Warszawa, Mazowieckie

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Techniczny / Technical Advisor 

Zakres obowiązków

  • Weryfikacja zasadności, autoryzowanie zakresu oraz kosztów obsługi technicznej pojazdów;
  • Doradztwo techniczne dla użytkowników w zakresie obsługi technicznej;
  • Wprowadzanie danych do systemów;
  • Utrzymanie dobrych relacji z Klientami i dostawcami usług;
  • Ustalanie terminów przeglądów i napraw pojazdów oraz urządzeń dodatkowych będących wyposażeniem pojazdu;
  • Współpraca z innymi Działami Spółki.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie związane z motoryzacją;
  • Znajomość zagadnień związanych z serwisowaniem pojazdów;
  • Proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. B1;
  • Dobra energia, nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji;
  • Dobra organizacja pracy własnej i odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży CFM oraz studia wyższe z kierunków powiązanych z zarządzaniem, zarządzaniem flotą lub budową samochodów.
Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dostęp do szkoleń technicznych
  • Prywatna opieka medyczna

Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Specjalista ds. Ubezpieczeń i likwidacji szkód komunikacyjnych

Miejsce pracy: Wilanów, Warszawa, Mazowieckie

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Ubezpieczeń i likwidacji szkód komunikacyjnych

Zakres obowiązków

  • Rejestracja szkód komunikacyjnych oraz realizacja usług współtowarzyszących (holowanie, pojazd zastępczy, itd.);
  • Obsługa Klienta w zakresie likwidacji szkód;
  • Współpraca z zakładami ubezpieczeń i podmiotami występującymi na rynku ubezpieczeń;
  • Koordynacja procesów napraw szkodowych oraz ścisła współpraca z siecią serwisów;
  • Zapewnienie prawidłowej kontroli kosztów i ich optymalizacji wraz z monitorowaniem procesu likwidacji szkód;
  • Obsługa procesu ubezpieczania pojazdów zgodnie z obowiązującą procedurą;
  • Kontrola jakości danych i utrzymywanie prawidłowych danych ubezpieczeniowych i szkodowych w systemach operacyjnych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane z zakresu ubezpieczeń);
  • Co najmniej 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze ubezpieczeń lub likwidacji szkód komunikacyjnych (Mile widziane w branży motoryzacyjnej);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1);
  • Skrupulatność, dokładność oraz odpowiedzialność przy procesowaniu powierzonych zadań;
  • Znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy z zespole.

Mile widziane

  • Znajomość systemów eksperckich tj. Audatex, EuroTax;
  • Efektywna organizacja pracy;
  • Odpowiedzialność, sumienność i samodzielność;
  • Otwartość na zmiany i duża dynamika pracy.
Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dostęp do szkoleń technicznych
  • Prywatna opieka medyczna

Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Business Controller

Miejsce pracy: Wilanów, Warszawa, Mazowieckie

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Poszukujemy osoby na stanowisko: Business Controller

Zakres obowiązków

  • Raportowanie na potrzeby wewnętrzne oraz na potrzeby instytucji zewnętrznych.
  • Optymalizacja procesów raportowania finansowego i kontrolingu.
  • Uczestnictwo w procesie planowania i prognozowania finansowego, kontroli aktualnych wyników, rekomendacja działań korygujących.
  • Analiza wskaźników, odchyleń od budżetu.
  • Przygotowywanie informacji i analiz, wspierających podejmowanie decyzji.
  • Weryfikacja spójności i jakości danych w różnych obszarach.
  • Wsparcie w procesie zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa.

Nasze wymagania

  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewne.
  • Doświadczenie w raportowaniu z wykorzystaniem różnych narzędzi analitycznych (PowerQuery, Power BI, Excel, SQL, hurtownia danych).
  • Znajomość zasad księgowości i systemów finansowo księgowych.
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dostęp do szkoleń technicznych
  • Prywatna opieka medyczna

Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Direct Sales Specialist

Miejsce pracy: Wilanów, Warszawa, Mazowieckie

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Poszukujemy osoby na stanowisko: Direct Sales Specialist

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży przez telefon w zakresie wynajmu długoterminowego samochodów osobowych i dostawczych oraz usług oferowanych przez MHC MOBILITY;
  • Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, uwzględniających cele jakościowe i ilościowe;
  • Odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie relacji z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych;
  • Budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami;
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta oraz dbanie o pozytywny wizerunek marki.

Nasze wymagania

  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób naturalny, bez konieczności korzystania z sztywnych skryptów;
  • Dobra organizacja pracy oraz rozwinięte umiejętności sprzedażowe;
  • Silna motywacja i zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych i biznesowych firmy;
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami;
  • Otwartość na rozwijanie swoich kompetencji i zdobywanie nowej wiedzy;
  • Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta;
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dostęp do szkoleń technicznych
  • Prywatna opieka medyczna

Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx

Newsletter

Zapisz się i bądź zawsze na bieżąco z naszą ofertą.
Otrzymuj najświeższe informacje oraz specjalne oferty na wynajem pojazdów i usługi.