Kariera

Dołącz do zespołu MHC Mobility!

Jesteśmy jednym z liderów wynajmu długoterminowego w Europie, a naszą pozycję zawdzięczamy ambitnym ludziom z innowacyjnym spojrzeniem na temat mobilności. Wartości, które wyznajemy, sprawiają, że jesteśmy Wyjątkowym miejscem pracy i chcemy, by każdy nasz Pracownik czuł się wyjątkowo. 

Oto, dlaczego warto, byś dołączył do naszego Zespołu:

  • Jesteśmy stabilną finansowo organizacją i jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup na Świecie, co zapewni i Tobie stabilność oraz możliwość rozwoju.
  • Dzięki skali działania MHC Mobility możesz uczestniczyć w realizacji unikalnych projektów w branży motoryzacyjnej.
  • Dla nas najważniejsi są ludzie: pomagamy wytyczać ścieżki kariery i nieustannie wspieramy rozwój zawodowy naszych Pracowników.

Zobacz aktualne oferty pracy

Jak wygląda proces rekrutacji
w MHC Mobility?

1

Aplikuj

Wybierz interesującą Cię ofertę pracy z listy poniżej, a następnie wypełnij formularz aplikacyjny.

2

Spotkajmy się

Jeżeli Twoje kompetencje oraz doświadczenie zawodowe są zgodne z profilem osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.

3

Otrzymaj informacje zwrotną

Powiadomimy Cię jak najszybciej o naszej pozytywnej decyzji i powitamy w Zespole MHC Mobility.

Członkom Zespołu MHC
Mobility zapewniamy

Kartę Multi Sport
Prywatną opiekę medyczną
Wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
Ubezpieczenie na życie
Kursy j.angielskiego
Szkolenia i warsztaty

Rekrutacje online

Specjalista ds. Remarketingu

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż pojazdów w kanale B2B & B2C: Realizacja sprzedaży zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych;
  • Wytypowanie pojazdów do odpowiedniego kanału sprzedaży, w celu optymalizacji wyniku sprzedaży;
  • Prezentacja pojazdów używanych: Profesjonalne prezentowanie pojazdów klientom oraz doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego pojazdu;
  • Analiza pozyskanych ofert oraz przedstawienie rekomendacji sprzedaży;
  • Wycena pojazdów w systemach eksperckich (między innymi EuroTax, Info Expert);
  • Monitorowanie rynku: Analiza rynku pojazdów używanych oraz konkurencji w celu dostosowania strategii sprzedaży;
  • Publikacja pojazdów na platformach aukcyjnych i platformach ogłoszeniowych;
  • Promowanie pojazdów z kanału B2C w social mediach (Instagram, Facebook);
  • Procesowanie sprzedaży w systemach MHC;
  • Koordynacja procesu “end of contract”;
  • Sesje zdjęciowe pojazdów. Przygotowanie zdjęć zgodnych z ustalonym standardem;
  • Obsługa Klienta wewnętrznego;
  • Raportowanie wyników sprzedaży.

Nasze wymagania

  • Znajomość rynku motoryzacyjnego oraz specyfiki sprzedaży pojazdów używanych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Dobra organizacja pracy własnej;
  • Asertywność;
  • Terminowość w wykonywaniu zadań;
  • Poczucie estetyki;
  • Zmysł fotografa.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dostęp do szkoleń technicznych
  • Prywatna opieka medyczna

Wyślij swoją aplikację

Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx
Nie wybrano pliku
Załącznik może mieć maks. 5 MB
Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, pdf, txt, doc, docx

Newsletter

Zapisz się i bądź zawsze na bieżąco z naszą ofertą.
Otrzymuj najświeższe informacje oraz specjalne oferty na wynajem pojazdów i usługi.