Kariera

Dołącz do zespołu MHC Mobility!

Jesteśmy jednym z liderów wynajmu długoterminowego w Europie, a naszą pozycję zawdzięczamy ambitnym ludziom z innowacyjnym spojrzeniem na temat mobilności. Wartości, które wyznajemy, sprawiają, że jesteśmy Wyjątkowym miejscem pracy i chcemy, by każdy nasz Pracownik czuł się wyjątkowo. 

Oto, dlaczego warto, byś dołączył do naszego Zespołu:

  • Jesteśmy stabilną finansowo organizacją i jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup na Świecie, co zapewni i Tobie stabilność oraz możliwość rozwoju.
  • Dzięki skali działania MHC Mobility możesz uczestniczyć w realizacji unikalnych projektów w branży motoryzacyjnej.
  • Dla nas najważniejsi są ludzie: pomagamy wytyczać ścieżki kariery i nieustannie wspieramy rozwój zawodowy naszych Pracowników.

Zobacz aktualne oferty pracy

Jak wygląda proces rekrutacji
w MHC Mobility?

1

Aplikuj

Wybierz interesującą Cię ofertę pracy z listy poniżej, a następnie wypełnij formularz aplikacyjny.

2

Spotkajmy się

Jeżeli Twoje kompetencje oraz doświadczenie zawodowe są zgodne z profilem osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.

3

Otrzymaj informacje zwrotną

Powiadomimy Cię jak najszybciej o naszej pozytywnej decyzji i powitamy w Zespole MHC Mobility.

Członkom Zespołu MHC
Mobility zapewniamy

Kartę Multi Sport
Prywatną opiekę medyczną
Wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
Ubezpieczenie na życie
Kursy j.angielskiego
Szkolenia i warsztaty

Rekrutacje online

Procurement Manager

Szukamy osoby na stanowisko PROCUREMENT MANAGERA, która cechuje się proaktywnością, elastycznością i otwartością na zmiany. Osoba ta musi rozumieć wartość holistycznego podejścia do procesu zakupów, obejmującego działania przed, w trakcie i po samym działaniu zakupowym, aby móc podejmować decyzje optymalizujące wartość, a nie tylko cenę.


Twój zakres obowiązków


  • Budowanie i realizacja strategii zakupowej.
  • Realizowanie strategii rozwoju firmy w zakresie zarządzania dostawcami.
  • Optymalizację procesów i systemów w powierzonym zakresie.
  • Prowadzenie negocjacji warunków zakupów oraz koordynacja zakupów produktów oraz usług.
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe. (wyprzedzanie konkurencji).
  • Podejmowanie decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami
  • Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami.
  • Realizacja założonych budżetów.
  • Cykliczne raportowanie wyników, realizacji planów zakupowych.

Nasze wymagania


  • Cechuje Cię proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany.
  • Rozumiesz wartość holistycznego podejścia do procesu zakupów obejmującego działania przed, w trakcie i po samym działaniu zakupowym tak, żeby móc podejmować decyzje optymalizujące wartość, a nie tylko cenę.
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym min. 2 lata i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze.
  • Masz doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zakupowej.
  • Znasz język angielski w stopniu min. B2 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami.
  • Masz dobrą energię, masz nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji.
  • Jesteś osobą zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną.
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością.
  • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania.
  • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz.
  • Masz doświadczenie w pracy dla branży Automotive.
  • Myślisz w kategoriach długoterminowych strategii i współpracy.
  • Mile widziane
  • Doświadczanie w procesach zakupów pojazdów ciężarowych oraz specjalistycznych.
  • Współpraca z dostawcami na poziomie europejskim.

Oferujemy


  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.
  • Udział w rozwoju organizacji na polskim i zagranicznych rynkach.
  • Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie.
  • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników.


Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku
Operations Specialist

MHC Mobility Polska Sp. z o.o. zapewnia swoim klientom rozwiązania flotowe, dbając o bezpieczeństwo, mobilność i satysfakcję użytkowników firmowych flot. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klienta, dlatego dostosowujemy się do sytuacji Klienta, stosowanych przez niego praktyk i preferencji, oferując takie rozwiązania jak: wynajem długoterminowy, leasing operacyjny, zarządzanie flotą Klienta (administracja) oraz wynajem krótkoterminowy.

Aktualnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:
OPERATIONS SPECIALIST


Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy możliwość skorzystania z karty Multi Sport, prywatnej opieki medycznej, z dofinansowania  do nauki języka angielskiego.

Aplikuj już dziś!

Zakres obowiązków

  • Koordynacja pracy firmy zewnętrznej w zakresie zlecanych usług;
  • Organizacja i udział w wydaniach nowych pojazdów dla klientów; 
  • Pomoc w utrzymaniu należytego stanu technicznego pojazdów;
  • Współpraca z działem handlowym w zakresie koordynacji wydań i zdań pojazdów;
  • Monitorowanie ważności dokumentów;
  • Obsługa klientów w zakresie bieżących spraw;
  • Administracja dokumentów.

Wymagania:

  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Dobra znajomość j. angielskiego;
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne; 
  • Dobra organizacja pracy;
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną;

To oferujemy:  

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity, min. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@mhcmobility.pl z dopiskiem „OPERATIONS SPECIALIST” lub wypełnienie poniższego formularza. 

Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko OPERATIONS SPECIALIST.

Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku
IT Specialist

Your responsibilities:

  • Administration of users in the domain (Active Directory);
  • Service, inspection and configuration of scanners and printers;
  • Knowledge of issues related to the environment of terminal services of the File Server, Print Server, Terminal Services, DNS, DHCP, TCP IP;
  • On site support for end users With Analytical skills as a Admin.
  • Administration of O365 users;
  • Preparation of operating systems, software installation, support for internal users;
  • Analysis of reported problems and finding solutions;
  • Diagnosing and solving hardware and software problems;
  • Knowledge of issues related to databases and the issues of administration of the MSSQL database system.
  • Working in a Professional environment.

 
Our requirements:

  • A minimum of 2 years of experience in a similar position;
  • Working experience in Ticketing system.
  • Knowledge of the construction of computer networks;
  • Knowledge of issues related to the environment of terminal services of the File Server (Citrix, Nutanix), Print Server, Terminal Services, DNS, DHCP;
  • Knowledge of operating systems from the Microsoft Windows family;
  • Knowledge of English and Polish.
  • Good knowledge of Admin Office365;
  • Independent and organized at work.
  • Working under pressure sometimes.
  • Learning attitude.
  • Driving license B-cat


We offer:


  • An interesting, challenging job with a true influence on the company’s future;
  • Chance to develop to the international environment;
  • Employment contract and additional benefits;
  • Friendly atmosphere;
  • Modern office in Wilanów
  • Sharing the costs of sports activities
  • Private medical care
  • Sharing the costs of foreign language classes
  • Sharing the costs of professional training & courses
  • Life insurance
  • Flexible working time
If you are interested, please fill in the form or send your CV to: kariera@mhcmobility.pl with the subject "IT SPECIALIST"




Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku
Junior Sales Support

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku? Lubisz kontakt z ludźmi, jesteś zorientowany na wyniki, dobrze się komunikujesz i chcesz nauczyć się pracy w dziale sprzedaży? 

Szukamy właśnie Ciebie!

Poszukujemy osoby na stanowisko JUNIOR SALES SUPPORT

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie rozmów wychodzących
  • identyfikacja i kwalifikacja potencjalnych klientów
  • umawianie spotkań dla działu handlowego 
  • obsługa CRM
  • przygotowywanie kalkulacji
  • zarządzanie procesem pozyskania klienta
  • administracja dokumentacją

Dołącz do nas jeśli interesuje Cię: 

  • poznawanie nowych usług i produktów (mobilność)
  • badanie rynku B2B
  • nawiązywanie kontaktów z Klientem B2B
  • budowanie relacji opartych na doradztwie
  • realizowanie celów sprzedażowych

To oferujemy:  

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity, min. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub przesłanie CV z dopiskiem „JUNIOR SALES SUPPORT”  na adres e-mail: kariera@mhcmobility.pl

Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko JUNIOR SALES SUPPORT


Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku
Asset Risk & Pricing Analyst

Jesteś osobą, chcącą rozwijać swoje kompetencje zawodowe w międzynarodowym środowisku?

Szukamy właśnie Ciebie!

Poszukujemy osoby na stanowisko Asset Risk & Pricing Analyst

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy możliwość pracy w globalnej firmie wynajmu długoterminowego pojazdów z kapitałem japońskim, kartę Multi Sport, prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego i szkolenia indywidualne.

Aplikuj już dziś! 

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie analiz i raportów
  • Przygotowywanie kalkulacji, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
  • Tworzenie i rozwój modeli analitycznych i prognostycznych w zakresie kosztów operacyjnych oraz wartości rezydualnych
  • Data Management w zakresie podnoszenia jakości danych, wprowadzania i monitorowania mechanizmów kontrolnych
  • Bezpośredni wpływ na rozwój obszaru analitycznego

Nasze wymagania: 

  • Masz zdolności analityczne
  • Umiesz jasno i profesjonalnie prezentować dane i wnioski
  • Posiadasz umiejętność ustalania właściwych priorytetów
  • Cechuje cię ustrukturyzowany sposób myślenia, umiejętność dostrzegania całościowego obrazu, a także przywiązywanie dużej uwagi do istotnych szczegółów,
  • Płynnie posługujesz się MS Office (Excel) , znasz systemy i narzędzia CRM
  • Chcesz rozwijać się w obszarze analiz biznesowych
  • Masz min. 2-lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrze znasz język angielski (min. B2)

    Mile widziane
  • Znajomość narzędzi analitycznych (SQL lub inne)
  • Znajomość rynku CFM lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej

To oferujemy:  

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity, min. opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, szkolenia, lekcje języka angielskiego
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Royal Wilanów

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub przesłanie CV z dopiskiem „Asset Risk & Pricing Analyst”  na adres e-mail: kariera@mhcmobility.pl

Prosimy o zamieszczenie w treści cv klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez MHC Mobility z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asset Risk & Pricing Analyst.


Wyślij swoją aplikację

Nie wybrano pliku

Newsletter

Zapisz się i bądź zawsze na bieżąco z naszą ofertą.
Otrzymuj najświeższe informacje oraz specjalne oferty na wynajem pojazdów i usługi.

Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie. Więcej informacji o cookie. AKCEPTUJĘ