FAQ
Czy jeśli mam podpisaną umowę leasingową/wynajmu, to mogę zmienić auto?
Jeśli taka sytuacja się wydarzy, będziemy wspólnie pracować nad rozwiązaniem. W przypadku wynajmu krótkoterminowego możemy wymienić pojazd zgodnie z aktualną dostępnością pojazdów. W przypadku leasingu operacyjnego konieczne jest rozwiązanie pierwotnej umowy i zawarcie nowej.
Jakie dokumenty wymagane są do podpisania umowy wynajmu długoterminowego?
Będziemy potrzebować od Ciebie sprawozdań finansowych. Jeśli
jednak są one dostępne online, nie musisz ich do nas przesyłać. Następnie
dostarczymy do podpisania umowę ramową (i ogólne warunki) oraz konkretną umowę
najmu dla każdego pojazdu.
Czy mogę wynająć tylko samochody, które widać na stronie?
Zapytaj przedstawiciela MHC MOBILITY o model samochodu, który Cię interesuje [LINK DO FORMULARZA KONTAKTOWEGO]
Czy można samochód zobaczyć przed wynajmem?
Tak. Ustal szczegóły z przedstawicielem MHC MOBILITY.
Czy można wykupić samochód po okresie wynajmu?
Tak, przy wynajmie długoterminowym istnieje również możliwość wykupienia samochodu na wcześniej ustalonych warunkach.
Gdzie odbywa się odbiór auta?
Miejscem odbioru pojazdu standardowo jest plac MHC MOBILITY, chyba że strony postanowią inaczej.
Co się stanie, jak przekroczę limit kilometrów?
Koszty ponadnormatywne będą refakturowane na Klienta wraz z informacją o użytkowniku.
Czy przeglądy i serwis zużytych części są w cenie raty?
Tak.
Co zawiera serwis?
Przeglądy okresowe i bieżące naprawy, samochód zastępczy na czas naprawy, wymianę opon i składowanie.
Czy w trakcie kontraktu mogę zwiększyć przebieg?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (+48 22 223 60 50; pn.-pt. w godz. 8:00-18:00)
Co mam zrobić, jeśli zgubiłem(-łam) kluczyki do pojazdu?
Skontaktuj się z MHC MOBILITY Infolinia Kierowców (+48 22 223 60 50) lub MHC MOBILITY Infolinia Truck (+48 22 278 70 10)