Assistance 24/7 +48 22 223 60 55
TRUCK Assistance 24/7 +48 22 278 70 00
Obsługa klienta +48 22 223 60 50
Jeśli taka sytuacja się wydarzy, będziemy wspólnie pracować nad rozwiązaniem. W przypadku wynajmu krótkoterminowego możemy wymienić pojazd zgodnie z aktualną dostępnością pojazdów. W przypadku leasingu operacyjnego konieczne jest rozwiązanie pierwotnej umowy i zawarcie nowej.
Będziemy potrzebować od Ciebie sprawozdań finansowych. Jeśli
jednak są one dostępne online, nie musisz ich do nas przesyłać. Następnie
dostarczymy do podpisania umowę ramową (i ogólne warunki) oraz konkretną umowę
najmu dla każdego pojazdu.
Zapytaj przedstawiciela MHC MOBILITY o model samochodu, który Cię interesuje [LINK DO FORMULARZA KONTAKTOWEGO]
Przygotowanie pojazdu i dokumentów do zwrotu:
Zwrot pojazdu możliwy jest w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach 9:00 – 16:00. Prosimy o wskazanie dogodnego dla Państwa terminu zwrotu.
Odbiór odbywa się przy udziale pracownika MHC Mobility, a następnie pojazd podlega oględzinom rzeczoznawcy samochodowego, który oceni jego stan oraz odnotuje kilometraż. Informacje te stanowić będą podstawę do rozliczenia kontraktu. Jeśli pojazd zostanie zwrócony przed upływem umownego terminu leasingu/wynajmu, może zostać naliczona opłata za przedterminowe rozwiązanie umowy. Przysługujący limit kilometrów zostanie wówczas przeliczony proporcjonalnie do rzeczywistego czasu użytkowania lub rozliczony na warunkach zgodnych z umową.
Aby uniknąć dodatkowych kosztów i opłat, należy zadbać o czystość samochodu, uzupełnić brakujące wyposażenie oraz zwrócić komplet wydanych dokumentów i zabezpieczeń.
Istnieje również możliwość oględzin pojazdu we wskazanej przez Państwa lokalizacji oraz transportu auta na nasz parking. Jest to usługa dodatkowo płatna, wyceniana indywidualnie w zależności od miejsca przekazania pojazdu – chyba że umowa stanowi inaczej.
wersja: 22.02.2023
Tak. Ustal szczegóły z przedstawicielem MHC MOBILITY.
Tak, przy wynajmie długoterminowym istnieje również możliwość wykupienia samochodu na wcześniej ustalonych warunkach.
Miejscem odbioru pojazdu standardowo jest plac MHC MOBILITY, chyba że strony postanowią inaczej.
Koszty ponadnormatywne będą refakturowane na Klienta wraz z informacją o użytkowniku.
Tak.
Przeglądy okresowe i bieżące naprawy, samochód zastępczy na czas naprawy, wymianę opon i składowanie.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (+48 22 223 60 50; pn.-pt. w godz. 8:00-18:00)
Skontaktuj się z MHC MOBILITY Infolinia Kierowców (+48 22 223 60 50) lub MHC MOBILITY Infolinia Truck (+48 22 278 70 10)