FAQ
Czy jeśli mam podpisaną umowę leasingową/wynajmu, to mogę zmienić auto?
Jeśli taka sytuacja się wydarzy, będziemy wspólnie pracować nad rozwiązaniem. W przypadku wynajmu krótkoterminowego możemy wymienić pojazd zgodnie z aktualną dostępnością pojazdów. W przypadku leasingu operacyjnego konieczne jest rozwiązanie pierwotnej umowy i zawarcie nowej.
Jakie dokumenty wymagane są do podpisania umowy wynajmu długoterminowego?
Będziemy potrzebować od Ciebie sprawozdań finansowych. Jeśli
jednak są one dostępne online, nie musisz ich do nas przesyłać. Następnie
dostarczymy do podpisania umowę ramową (i ogólne warunki) oraz konkretną umowę
najmu dla każdego pojazdu.
Czy mogę wynająć tylko samochody, które widać na stronie?
Zapytaj przedstawiciela MHC MOBILITY o model samochodu, który Cię interesuje [LINK DO FORMULARZA KONTAKTOWEGO]
Jak zwrócić samochód po zakończonym kontrakcie?
Miejsce zwrotu:
ul. Estrady 5, 05-080 Klaudyn (wjazd od ul. Zorzy)
Przygotowanie pojazdu i dokumentów do zwrotu:
- Wyczyszczenie pojazdu w środku i na zewnątrz.
- Usunięcie naklejek, folii oraz innych nieoryginalnych elementów.
- Sprawdzenie obowiązkowego wyposażania: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, zestaw do wymiany kół.
- Dowód rejestracyjny z aktualnym badaniem technicznym, książka gwarancyjna, instrukcja obsługi, drugi kluczyk (jeśli wydano).
Zwrot pojazdu możliwy jest w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach 9:00 – 16:00. Prosimy o wskazanie dogodnego dla Państwa terminu zwrotu.
Odbiór odbywa się przy udziale pracownika MHC Mobility, a następnie pojazd podlega oględzinom rzeczoznawcy samochodowego, który oceni jego stan oraz odnotuje kilometraż. Informacje te stanowić będą podstawę do rozliczenia kontraktu. Jeśli pojazd zostanie zwrócony przed upływem umownego terminu leasingu/wynajmu, może zostać naliczona opłata za przedterminowe rozwiązanie umowy. Przysługujący limit kilometrów zostanie wówczas przeliczony proporcjonalnie do rzeczywistego czasu użytkowania lub rozliczony na warunkach zgodnych z umową.
Aby uniknąć dodatkowych kosztów i opłat, należy zadbać o czystość samochodu, uzupełnić brakujące wyposażenie oraz zwrócić komplet wydanych dokumentów i zabezpieczeń.
Istnieje również możliwość oględzin pojazdu we wskazanej przez Państwa lokalizacji oraz transportu auta na nasz parking. Jest to usługa dodatkowo płatna, wyceniana indywidualnie w zależności od miejsca przekazania pojazdu – chyba że umowa stanowi inaczej.

wersja: 22.02.2023
Czy można samochód zobaczyć przed wynajmem?
Tak. Ustal szczegóły z przedstawicielem MHC MOBILITY.
Czy można wykupić samochód po okresie wynajmu?
Tak, przy wynajmie długoterminowym istnieje również możliwość wykupienia samochodu na wcześniej ustalonych warunkach.
Gdzie odbywa się odbiór auta?
Miejscem odbioru pojazdu standardowo jest plac MHC MOBILITY, chyba że strony postanowią inaczej.
Co się stanie, jak przekroczę limit kilometrów?
Koszty ponadnormatywne będą refakturowane na Klienta wraz z informacją o użytkowniku.
Czy przeglądy i serwis zużytych części są w cenie raty?
Tak.
Co zawiera serwis?
Przeglądy okresowe i bieżące naprawy, samochód zastępczy na czas naprawy, wymianę opon i składowanie.
Czy w trakcie kontraktu mogę zwiększyć przebieg?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (+48 22 223 60 50; pn.-pt. w godz. 8:00-18:00)
Co mam zrobić, jeśli zgubiłem(-łam) kluczyki do pojazdu?
Skontaktuj się z MHC MOBILITY Infolinia Kierowców (+48 22 223 60 50) lub MHC MOBILITY Infolinia Truck (+48 22 278 70 10)